10:29
2
Dosya içeriği: Düzlemsel Geometrik Cisimler Konuşuyor dosyasını indir 3. Sınıf Matematik Etkinlik ve Çalışma Kağıtları Egitimhane.Com Düzlemsel Geometrik Cisimler Konuşuyor örneği formu download 3. Sınıf Matematik Etkinlik ve Çalışma Kağıtları 2011-2012 Düzlemsel Geometrik Cisimler Konuşuyor 2011 Geometrik Cisimlerin Özelliklerini Konuşmalar Şeklinde Hazırladım.umarım Yararlanabilirsiniz. 3. Sınıf Matematik Etkinlik ve Çalışma Kağıtları

Merhaba Ben Küpüm;


6 tane karesel yüzeyim var



8 tane köşem var.


12 tane uzunlukları birbirine eşit ayrıtım var.


Merhaba Ben Kare Prizmayım;


6 tane yüzeyim var.(yan yüzeylerim dikdörtgensel


alt ve üst yüzeylerim karesel yüzeylerdir.)


8 tane köşem var.


12 tane ayrıtım var.


Merhaba Ben Dikdörtgenler Prizmasıyım;



6 tane dikdörtgensel yüzeyim var.



8 tane köşem var.



12 tane ayrıtım var.



Merhaba Ben Üçgen Prizmayım; (Çatıya benzerim.)

5 tane yüzeyim var.(Alt ve üst yüzeylerim üçgensel

Yan yüzeylerim dikdörtgensel yüzeylerdir.)

6 tane köşem var.

9 tane ayrıtım var.


Merhaba Ben  Koniyim (külaha benzerim)


1 yan 1 de taban yüzeyim var.Yan yüzeyim eğri


taban yüzeyim ise daire şeklindedir.

Ayrıtım ve köşem yoktur.

Merhaba Ben Silindirim;(konserve kutusuna benzerim)

Ayrıtım ve köşem yoktur.

2 taban 1 de yan yüzeyim var.

Tabanlarım daire yanlarım dikdörtgenseldir.


BÜTÜN KONUŞMALARI EZBERLE.EVDEN BU GEOMETRİK ŞEKİLLERE BENZEYEN EŞYALAR GETİR.


2 yorum: