06:08
0
Dosya içeriği: 1. Sınıf İp Ucundan Yola Çıkarak Problem Çözelim 1 dosyasını indir 1. Sınıf Matematik Etkinlik ve Çalışma Kağıtları Egitimhane.Com 1. Sınıf İp Ucundan Yola Çıkarak Problem Çözelim 1 örneği formu download 1. Sınıf Matematik Etkinlik ve Çalışma Kağıtları 2011-2012 1. Sınıf İp Ucundan Yola Çıkarak Problem Çözelim 1 2011 İp Ucundan Yola Çıkarak Problem Çözelim 2 1. Sınıf Matematik Etkinlik ve Çalışma Kağıtları

1. Benim adım Ali. Benim yaşımı bilebilecek olan var mı? Size bir ip ucu vereyim.Ben çileği çok severim

2. Bizim bahçede bir çok çilek ağacımız var. Bizim çilek ağaçlarımızın sayısını bulabilir misin? İp ucu mu istiyorsunuz? Ali’ nin yaşından 5 daha fazla

3. Abimin ismini söylemiş miydim size? O’nun adı Mehmet. O çok güzel resimler yapar. Şimdi gelelim sorumuza. Abimin yaşını bulabilir misiniz? Durun, heyecanlanmayın. İp ucu vereceğim tabii ki. Çilek ağaçlarının sayısından 2 eksik

4. Benim bir de ablam var. Ablamın adı Ayşe. O çok güzel şarkı söyler. Öğretmeni O’ nu çok sever. Çünkü her zaman öğretmeninin sözünü dinler ve derslerine çalışır. Soruyu merak ettiniz değil mi  Ayşe’nin sınıfında kaç öğrenci var? İp ucumuz şu: Benim yaşım ile abim Mehmet’ in yaşının toplamı kadar.

5. Çok mu fazla soru sordum size? Tamam bu son sorum. Ben öğretmenimi çok seviyorum demiştim. Sorum çok basit. Ben öğretmenimi ne kadar seviyorum? Bu soru için ip ucu vermeyeceğim. Haa şunu da söyleyeyim. Yandaki resimden kopya çekmek yok
A) Çok       B) Az      C) Dünyalar kadar çok

0 yorum:

Yorum Gönder