11:33
0
Dosya içeriği: 1. Sınıf Türkçe Anlama Test dosyasını indir 1. Sınıf Türkçe Etkinlik ve Çalışma Kağıtları Egitimhane.Com 1. Sınıf Türkçe Anlama Test örneği formu download 1. Sınıf Türkçe Etkinlik ve Çalışma Kağıtları 2011-2012 1. Sınıf Türkçe Anlama Test 2011 Anlama Etkinliği 1. Sınıf Türkçe Etkinlik ve Çalışma Kağıtları

KELİME – CÜMLE TEST


AT VE EŞEK

     Cılız bir eşek ile at yan yana gidiyorlardı. Eşeği çok yüklemişlerdi. Atın ise üstünde koşum takımından başka bir şey yoktu. Kan ter içinde kalan eşek yardım istedi:

    - Arkadaş, dedi. Ne olur biraz yardım edin ah! Bu gidişle kente kadar zor dayanırım.

    At böbürlenerek:

-   Ben binek hayvanıyım, diye karşılık verdi. Yük taşımam

-   Yükümün yarısını taşırsanız size ağır gelmez

-   Ben yük taşımam dedim ya!

    Ama kasıntılı at, bir süre sonra büyük burunlu oluşunun

cezasını görmekte gecikmedi. Ağır yüke dayanamayan eşek yere yıkılıverince onun bütün yükünü ata yüklediler. 




0 yorum:

Yorum Gönder