04:43
0
Dosya içeriği: 3. Sınıf 2. Dönem Veli Toplantı Tutanağı dosyasını indir 3. Sınıf Veli Toplantı Tutanakları Egitimhane.Com 3. Sınıf 2. Dönem Veli Toplantı Tutanağı örneği formu download 3. Sınıf Veli Toplantı Tutanakları 2011-2012 3. Sınıf 2. Dönem Veli Toplantı Tutanağı 2011 3.Sınıf 2.Dönem Veli Toplantı Tutanağı 3. Sınıf Veli Toplantı Tutanakları


              …………………………… İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLÜĞÜNE

                                                                                                                ……………

             

          02.03.2011 tarihinde saat 10.00’da C Blok giriş kattaki Sunum Sınıfında 3-C sınıfı öğrenci velileri ile aşağıdaki gündem maddeleri doğrultusunda toplantı yapmak istiyorum.

          Gereğini bilgilerinize arz ederim.

                                                                                                             28.02.2011

                                                                                                   ……………………..

                                                                                                3-C Sınıf Öğretmeni      

                                                                                                        28.02.2011                                                                                            

GÜNDEM:

1. Açılış ve yoklama kâğıdının imzalanması,

2.1. dönemin değerlendirilmesi,

3.Başarıyı arttırmak için yapılması gerekenler,

4. Evde çalışma ortamının hazırlanması, verimli çalışma yöntemleri,

 5.Öğrencilerin tertip düzen ve temizliği,

6.Okula geliş-gidiş saatleri ve devamsızlıklar,

7. Dengeli beslenmenin önemi,

8. Öğrencilerin ders araç-gereçleri,

9.Okumayı teşvik için sınıf kitaplığının zenginleştirilmesi,

10. Veli, öğretmen, okul işbirliğinin öğrenci başarısına etkileri,

11.Boş zamanların verimli bir şekilde değerlendirilmesi,

12.Dilek ve temenniler.

                                                                                                 

                                                                                           U Y G U N D U R

                                                                                                28.02.2011

                                                                                              …………………

                                                                                               Okul Müdürü                                                   

                                                                                                        



2010–2011 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

……………………….. İLKÖĞRETİM OKULU

3/C SINIFI 2. DÖNEM I. VELİ TOPLANTISI TUTANAĞI


TOPLANTI YERİ               : C Blok giriş kattaki Sunum Sınıfı

TOPLANTI TARİHİ           : 02.03.2011

TOPLANTI SAATİ : 10.00          

 GÜNDEM MADDELERİ:

1. Açılış ve yoklama kâğıdının imzalanması,

2.1. dönemin değerlendirilmesi,

3.Başarıyı arttırmak için yapılması gerekenler,

4. Evde çalışma ortamının hazırlanması, verimli çalışma yöntemleri,

 5.Öğrencilerin tertip, düzen ve temizliği,

6.Okula geliş-gidiş saatleri ve devamsızlıklar,

7. Dengeli beslenmenin önemi,

8. Öğrencilerin  ders araç-gereçleri ,

9.Okumayı teşvik için sınıf kitaplığının zenginleştirilmesi,

10. Veli, öğretmen, okul işbirliğinin öğrenci başarısına etkileri,

11.Boş zamanların verimli bir şekilde değerlendirilmesi,

12.Dilek ve temenniler.

GÜNDEM MADDELERİNİN GÖRÜŞÜLMESİ:

1.      AÇILIŞ VE YOKLAMA KÂĞIDININ İMZALANMASI: 

Toplantı, 3/C sınıfı öğretmeni ………………….. tarafından açılarak yoklama yapıldı. Daha sonra da toplantıda hazır bulunan velilerin imzaları alındı.

2.1.DÖNEMİN DEĞERLENDİRİLMESİ:

1.dönem yapılan çalışmalar ana hatlarıyla sınıf öğretmeni………………….. tarafından dile getirildi. Genel olarak 1.dönemin sınıfımız açısından oldukça verimli geçtiğini söylemenin mümkün olduğu dile getirildi. Ayrıca okuma - anlamanın önemi üzerinde açıklamalar yapıldı. Olumlu davranışlar kazanmaları, sorumluluk duygusuna sahip olmaları ve sınıf ortamına uyum sağlamaları gerektiği anlatıldı. Öğrenilen konunun pekiştirilmesi ve sorumluluk alma amacıyla verilen öğrenciyi sıkmayacak kısa ödevlerin bazı öğrenciler tarafından yapılmadığı anlatıldı.1.dönem gösterilen başarı grafiğinin artarak devam etmesi için planlı, disiplinli ve günü gününe çalışmanın gereği önemle vurgulandı.

3.BAŞARIYI ARTTIRMAK İÇİN YAPILMASI GEREKENLER:

   Başarıyı arttırmanın planlı, disiplinli ve zamanı iyi kullanmadan geçtiği dile getirilerek, çocukların okul başarısının artması konusunda sadece öğretmenden çaba beklemenin yanlış olduğu dile getirildi. Öğrenci, veli, öğretmen bir bütün olarak başarıya giden yolda kenetlenmeli herkesin üstüne düşeni gücü nispetinde yapması gereği vurgulandı.

4.EVDE ÇALIŞMA ORTAMININ HAZIRLANMASI-VERİMLİ ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ: 

    Evde çalışma ortamının düzenlenmesinin çocuğun olumlu çalışma alışkanlığı kazanabilmesi için gerekliliği üzerinde duruldu. Çocuğun ders çalıştığı esnada odada Tv kesinlikle izlenilmemesi rica edildi. Tv’ nin yanı sıra dikkatini dağıtacak başka uyaranlarında ortamdan uzaklaştırılması ve dolayısıyla uygun ortamın çocuğa oluşturulması istendi.Öğrencinin , küçük  yaşlarda kardeşleri varsa, bu çocuklarında ders çalışma esnasında kontrol edilerek ,dikkati dağıtmalarına müsaade edilmemeli.

5.ÖĞRENCİLERİN TERTİP - DÜZEN VE TEMİZLİĞİ:

   Sınıf öğretmeni ………………….. Sağlıklı yaşam için temizliğin olmazsa olmaz bir ön şart olduğu dolayısıyla henüz gelişme çağındaki çocuklarımızın temizlik alışkanlıklarının oturtulması için aynı istikrar ve özeni göstermeleri istendi. Sınıf dolabında peçete ve sıvı sabun bulunduğu gerektiği zaman öğrencilerin bunlardan istifade ettikleri dile getirildi. Bu arada temizlik malzemesi konusunda  destek olan ………………….,………………… ve ………………….. adlı velilere teşekkür edildi.Velilerde desteklerinin devam edeceğini dile getirdiler.Diğer velilerde bu konuda katkı yapabileceklerini söylediler.

6.OKULA GELİŞ-GİDİŞ SAATLERİ VE DEVAMSIZLIKLAR:

Okulda, herkesin malumu 1,2,3 ve 4.sınıfların öğlenci olması nedeni ile geç kalma sorununun genel anlamda olmadığı, bununla birlikte geç kalan öğrencilerin maalesef aynı öğrenciler olduğu vurgulandı, özellikle bu öğrenci velilerinin konuya gereken önemi göstermeleri istendi. Devamsızlığı fazla olan öğrenci velilerine konuyla ilgili ayrıca bilgi verildi. Bununla ilgili olarak öğretmenle veli arasında gerekli iletişimin ve öğrenci takibinin sağlanması için velilerinden çocukların herhangi bir nedenle okula gelemediği zamanlarda öğretmenle irtibata geçilmesi istendi.

7.DENGELİ BESLENMENİN ÖNEMİ:

      Dengeli  beslenmenin sağlığın yanında okul başarısında önemli rol oynadığı, özelliklede sabah kahvaltısının çok önemli olduğu dile getirilerek bu konuya hassasiyet  göstermeleri istendi. Sınıf  Veli  Temsilcisi ………………… çocukların öğlenci olmalarının rahatlığıyla geç yattıkları ,dolayısıyla sabahta geç kalktıkları, bu yüzden kahvaltıyı  zamanında  yapmadıklarından öğle yemeği yemeden okula gelenler olduğunu söyleyerek velilerden ve sınıf öğretmeninden yardım istedi.Sınıf öğretmeni de Temsilci veliye önemli bir konuya temas etmesi dolayısıyla teşekkür ederek bu konuda herkesin üstüne düşeni yapması istendi.

8.ÖĞRENCİLERİN DERS ARAÇ-GEREÇLERİ: 

    Öğrencilerimizin okula gelirken ders araç ve gereçlerinin kontrol edilmesi eksiklerinin tamamlanması, yıpranmış olanların uygun bir zamanda onarımı ve bakımının yapılması istendi. Ders programına bakılarak ders araç gereçlerinin okula getirilmesi söylendi. Özellikle ders araç-gereçlerini evde unutmayı alışkanlık haline getiren öğrencilerin velileriyle ayrıca görüşme yapıldı.

9.OKUMAYI TEŞVİK İÇİN SINIF KİTAPLIĞININ ZENGİNLEŞTİRİLMESİ: 

      Sınıf kitaplığındaki kitapların yeterli olduğu,  ancak öğrencilerin, okuma ve okuduğunu anlama becerilerinin gelişmesi açısından kitap okuma alışkanlığı kazanmalarının çok önemli olduğu, bunun için de öncelikle kitap sevgisini onlara aşılamak gerektiği vurgulandı. Bu amaçla velilerden çocuklarıyla bir kırtasiyeye giderek onlarında görüşleri alınarak seviyelerine uygun kitap almaları, anne ve baba olarak onlara örnek olma açısından evde kitap okumada öncülük yapılması ve okunan fazla kitaplarında sınıf kitaplığına hediyesi konularında destek istendi. …………isimli öğrenci velisi de kızına kitapları sevdirmek için şehir kütüphanesine her hafta götürdüğünü, orada kitap okuduklarını ve kütüphaneden ödünç kitap alarak her hafta bir kitap okumasını sağladığını belirtti. Sınıf öğretmeni bu velinin uygulamasının da iyi fikir olduğu ve örnek alınması gerektiğini söyledi.

10.VELİ-ÖĞRETMEN-OKUL İŞBİRLİĞİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİLERİ: 

    Öğrencilerin başarısını sadece okul ve derslere değil, tüm hayatlarına yaymak gerekmektedir.Bu açıdan her konuda veli,öğretmen ve okul olarak sürekli iş birliği yapmak zorunluluğu üzerinde duruldu. Öğrencilerin tertip ve düzenlerinin yanında öğretmeni ile de sürekli diyalog halinde bulunarak alınacak karar ve önlemlerin konuşulması başarının sağlanmasında çok  önemli rol oynamakta olduğu dile getirildi.

11.BOŞ ZAMANLARIN VERİMLİ BİR ŞEKİLDE DEĞERLENDİRİLMESİ: 

   Sınıf öğretmeni ………………….,tüm velilerden  derslerin yanı sıra, bedensel/kinestetik zekalarını geliştirici faaliyetler için de çocuklarına uygun ortam sağlamalarını istedi.Bu amaçla çeşitli  aktivite , kurs etkinlik vb. ile çocukların sosyal yönlerinin de gelişerek topluma ve  kendine güvenen bireyler kazandırılabileceği belirtildi.

12.DİLEK VE TEMENNİLER: 

Veliler bu dönemin de  sağlıklı ve başarılı geçmesi temennisinde bulundular.  Velilere geldikleri için teşekkür edildi ve toplantıya son verildi.


         ……………………                                                          huseyinyesilot

3-C Sınıfı Veli TEMSİLCİSİ                                            3-C Sınıf Öğretmeni


0 yorum:

Yorum Gönder