06:02
0
Dosya içeriği: Eylemlerde Kişiler dosyasını indir 3. Sınıf Türkçe Etkinlik ve Çalışma Kağıtları Egitimhane.Com Eylemlerde Kişiler örneği formu download 3. Sınıf Türkçe Etkinlik ve Çalışma Kağıtları 2011-2012 Eylemlerde Kişiler 2011 Eylemlerde Kişiler - pekiştirme çalışması 3. Sınıf Türkçe Etkinlik ve Çalışma Kağıtları

EYLEM

KİŞİ

EYLEM

KİŞİ

EYLEM

KİŞİ

Aldım

Ben


çekiniz


koşuyorsun


gidin


beğeneceğiz


verdiler


gösterdi


bırakma


sevineceksin


yazarız


söndürünüz


dinle


öğremişler


damladı


boyadınız


güldüm


çürümüş


bilemedin


yaparsın


atacağım


oynamasana


Ulaşamazsınız


taradın


geliniz


giyersin


söyledik


güldüm


konuşmayacaksın


hatırlamadın


yürümeyin


gideriz


bağırma


ye


temiz


düzenlisiniz


giymiş


dönün


bereriksiz


dinlenmişler


beklesinler


temizledim


öptüm


değiştik


habersizler


büyüdük


asarsınız


duymadınız


örmüş


tapladım


yazamadık


gezin


şakalaştık


kaldırın


isteriz


çıkardın


nazik


karıştırdınız


takma


EYLEMLERDE KİŞİLER

Pişirirsiniz.


siliniz


Eylemde altı kişi vardır.

sağlıklıyım


buldum


Ben

1.tekil

düştü


bilirsiniz


Sen

2.tekil

yuvarlandı


yapar


O

3.tekil

kestik


kayarız


Biz

1.çoğul

izle


yüzdüler


Siz

2.çoğul

oturun


baktın


Onlar

3.çoğul



N.Dilek SERİNDAĞ-2012


0 yorum:

Yorum Gönder